Bitter life prat 1
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:Bitter life prat 1, توسط mina

 

Bitter life prat 1

 

باورم نميشد اون كسي كه زير اين همه خاك خوابيد باباي منه اشكام همين طور سرازيز

ميشد حالا بايد چي كار كنم بدون اون چطوري زندگي كنم

چشمامو باز كردم همه چي رو تار ميديدم تيفا روي قبر پدرم افتاده بود و گريه ميكرد

اون بچه بود فقط 10 سالش بود كه مادر و پدرمون از هم جدا شدن .

زندگي تلخ من از موقعي شروع شد كه مادر وپدر جدا شدن بابام عاشق مامانم بود

هميشه كنار هم بوديم نميدونم چي شد كه چشم باز كرديم ديديم از هم جدا شدن

بابام سرپرستي ما رو  گرفت بعدش امد كره براي انجام كاراي شركتش كه با نامادريم

سولي اشنا شد و ازدواج كردن سولي دو تا بچه داشت انا و مين هو كه از شوهره اولش بودن بعد ازدواجشون سولي حاضر نشد از كره بره براي همين ما به كره امديم وقتي امديم اينجا سولي به ما پيشنهاد داد اسمامونو عوض كنيم خواهرم شيدا اسم تيفا رو انتخاب كرد ولي من چون با اين كار مخالف بودم اسمي انتخاب نكردم .          

پدرم همه ي راه هاي ارتباطيمونو با مامانم قطع كرد حتي شمارشم نداشتيم 7 سالو بي مادر بزرگ شدم با اين كه سولي با هامون خوب رفتار ميكرد اما هميشه كمبود مادر و تو قلبم احساس ميكردم  بعد از طلاقشون پدر و خواهرم تمام دنياي من شدن اما حالا پدرم منو تنها گذاشته و رفته حالا مونديم من وخواهر كوچيك ترم .

 

بيشتر شبيه يه مقدمس ولي قسمت بعد بيشترو بهتره

 


نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت23:23---6 دی 1391
عالی بود عالی اوخی من چه بدبختم اینجا وایییی خیلی عالیه اوخیییی من ده سالم بوده مامانم مرده اه متحولم کردی بازم میگم عالی بود مرسی ولی تو خجالت نمیکشی این قدکم گذاشتی هاپاسخ:شیدا کچل نشی برا من چرا نظر نذاشتی مینا پایینی مخصوص تو من این همه اپ کردم ازت نمیگزرم نظرررررررر

شیدا
ساعت23:23---6 دی 1391
عالی بود عالی اوخی من چه بدبختم اینجا وایییی خیلی عالیه اوخیییی من ده سالم بوده مامانم مرده اه متحولم کردی بازم میگم عالی بود مرسی ولی تو خجالت نمیکشی این قدکم گذاشتی هاپاسخ: گفتم كه كمه قسمت بعد بيشتر ميشه راستي مامانتم نمرده خواهش ميكنم عزيزم

سارا
ساعت16:26---6 دی 1391
سلللللللللللللللللام.....
ههه هه هه هه عالی بود ای اسم من نامی بود چرا شد جی هیون؟؟؟؟
منم اپ کردم.......
هرهرهرهرهرهرهرهرهر یعنی اینقدر از سولی بدت میاد که اسم نامادری تو سولی گذاشتی


سارا
ساعت16:26---6 دی 1391
سلللللللللللللللللام.....
ههه هه هه هه عالی بود ای اسم من نامی بود چرا شد جی هیون؟؟؟؟
منم اپ کردم.......
هرهرهرهرهرهرهرهرهر یعنی اینقدر از سولی بدت میاد که اسم نامادری تو سولی گذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: